dinsdag 5 januari 2010

Dit is mijn MSN kaart was leuk om te doen wel als laatste klaar


7 opmerkingen:

  1. wat een vrolijk kaartje is dat geworden zeg !!! Super !
    groetjes
    angelica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf is hij betty maakt toch niet uit als laatste hij is klaar haha meestal ben ik de laatste hoor maar ja had nu niemand om tegen aan te kletsen
    groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is superleuk, Betty! En ik was mss wel eerder klaar, maar niet sneller, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart is het geworden Betty!!!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Betty wat een vrolijk kaartje en het stempeltje is en blijft heel lief.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is echt leuk geworden en ook weer een mooie bloem erbij ik hou van bloemen.
    gr diep.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Betty,
    Wat een mooie kaart, met van die vrolijke kleuren.. Wordt een mens vrolijk van!!
    Groetjes Connie

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt dat u op mijn blog hebt gekeken , graag tot een volgende keer!!
groetjes Betty