maandag 26 juli 2010

Een kaart met zomerse kleuren

7 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk ! GR joyce

    ps ik heb een blogcandy een silent setter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So prachtig kaartje Betty,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart Betty jij bent lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart weer Betty! een echte vrolijke muis mooi zo met dat papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Betty U bent toch weer goed actief geweest ondanks man in VUT,touren met camper en de hitte Maar ze zijn weer mooi ik mis alleen de live verslagen over de kaarten. Met mij is alles goed met jullie ook? Doe de groeten aan Peter Groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Betty, inderdaad erg zomers, ik vind 'em geweldig

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt dat u op mijn blog hebt gekeken , graag tot een volgende keer!!
groetjes Betty